Każdego dnia z podkrążonymi oczami powtarzasz sobie w kółko jak mantrę: dziś pójdę spać wcześniej… dziś pójdę spać wcześniej… O takkk… Wyśpię się! O takkk… Ohhhh…

Ale niezależnie od tego jak bardzo się starasz, czarna dziura współczesnej technologii pochłania Cię w całości. I w końcu idziesz spać – 5 epizodów, 8 lajków i 10 tweetów później.

Dlatego stworzyliśmy 10-punktowy plan, dzięki któremu zaśniesz o wiele wcześniej niż zeszłej nocy, a rano znikną wory pod oczami.

1. Zostaw laptop w pracy. On nadal tam będzie następnego ranka, razem z tysiącem nieodczytanych maili.

2. Zaraz po powrocie do domu, przebierz się w piżamę. Później będzie już za późno.

3. O 21 odłącz z prądu telewizor. Nastaw sobie alarm, żeby nie zapomnieć.

4. Zostaw telefon w kuchni. Jeżeli 10 czy 20 lat temu można było bez niego zasnąć, to można i dzisiaj.

5. Odłącz ruter z internetem. A najlepiej zdejmij go ze ściany. Schowaj do pudełka i zanieś do piwnicy.

6. Wskocz do łóżka, pod pierzynę. Otul się, zabunkruj i nie odkrywaj poniżej brody.

7. Zacznij liczyć owieczki, misie, kwiatki, pszczółki. Serio – cokolwiek.

8. Walcz z ochotą wstania z łóżka. Czy naprawdę musisz iść do toalety?

9. Walcz dalej. Już prawie Ci się udało!

10. Zmęcz się walczeniem i zaśnij jak dziecko. Powtórz następnego dnia.